Dlaczego warto zainwestować w projekt gazety korporacyjnej

Skieruj się na http://www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/ żeby zobaczyć, kto wykonuje biuletyn firmowy.

Gazeta firmowa to wspaniały sposób komunikacji wewnętrznej, ale również rodzaj reklamy. Sprawdźmy więc, jakie artykuły warto zamieścić w takim biuletynie i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – działanie marketingowe

Gazeta korporacyjna może spełniać dwie role. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o zdobytych wyróżnieniach, pochwalenie się wzrastającymi wynikami, wywiady z wyróżniającymi się członkami personelu. Wewnętrzne biuletyny mają istotny wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, bowiem znakomicie zagrzewają do pracy personel. Dzięki temu podwładni są bardziej skorzy do współpracy ze sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe obowiązki dają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi chcą optymalizować swoje wyniki, poprawia się też atmosfera w firmie. Dużą zaletą jest również ulepszanie kanałów przepływu informacji pomiędzy jednostkami, które bywają główną przyczyną nieporozumień w wielu przedsiębiorstwach. Gazeta korporacyjna zapewnia też całkowitą transparentność planów przedsiębiorstwa.

Projekt gazety – wspieraj działania PR

Oczywiście gazeta korporacyjna to też świetna metoda komunikacji zewnętrznej. Broszura trafia do adresatów takich jak: usługobiorcy, firmy z tej samej branży, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Firmowy biuletyn w ten sposób realizuje cele marketingowe, zwiększa sprzedaż, a także zastępuje agencję public relations. Planując założenie gazety korporacyjnej musimy najpierw zebrać pracowników do pisania treści i zaprojektować sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Warto posiłkować się pomocą profesjonalistów (np. studiów graficznych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują format i zajmą się wydaniem. Z ich pomocą gazeta firmowa na pewno okaże się sukcesem.

Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]