Gadżet reklamowy może być praktyczny – o parasolach z nadrukiem

Gadżety reklamowe to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na kreowanie korzystnego obrazu marki w oczach klientów oraz wspólników biznesowych. Niezwykle dobrze w tej roli sprawdzają się dodatki, po które sięgamy co dnia – szczególnie, jeśli okazują się w istocie praktyczne. Dlatego też sporo przedsiębiorstw reklamuje się z wykorzystaniem kalkulatorów, ołówków i toreb. Pośród gadżetów promocyjnych coraz powszechniej zamawiane są parasole – to w końcu rzecz, którą na co dzień używa zdecydowana większość osób. W dodatku parasole wywołują dobre skojarzenia – zwłaszcza te łączone z protekcją oraz bezpieczeństwem.
Parasole reklamowe – polecane pośrednikom finansowym i firmom medycznym
Jak nadmieniliśmy powyżej, parasole kojarzymy głównie z protekcją przed deszczem i wynikającym z tego wrażeniem komfortu. Trudno o bardziej pozytywne skojarzenia. Konsumenci czy też partnery, którzy otrzymają parasol, zapewne docenią gest i wypracują sobie lepsze zdanie o promującym się podmiocie. Z tej przyczyny parasole z logo firmy niezmiernie dobrze zdają egzamin w promocji podmiotów, których nadrzędnym zadaniem jest zapewnienie klientom ochrony w różnych sytuacjach. Wprawdzie z ich pomocą reklamują się rozmaite marki, niemniej jednak rekomendowane są one przede wszystkim ubezpieczycielom, pośrednikom finansowym lub ośrodkom oferującym usługi medyczne.
Parasole z logo – jak dobrać optymalny model do promowania marki?
By klient lub partner biznesowy faktycznie był zadowolony z podarowanego parasola, ten musi być niezawodny. Wobec tego wybierając parasole z logo firmowym warto sprawdzić głównie ich jakość i sposób składania. Ze względu na łatwość ich przenoszenia, dobrą opcją są parasole teleskopowe, które bez przeszkód zmieszczą się nawet w niedużej torbie.