Pozycjonowanie stron Kraków - skieruj się tu po więcej informacji o tej usłudze

Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu kluczowe jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły:
– dzielnicę (np. “sklep rowerowy Bałuty”)
– miejscowość (“gitarzysta Kraków”)
– państwo (“studio filmowe Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób przebywających w danym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest stosowana również wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet reklamowy i nie może rywalizować na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny model pozycjonowania to trafne i sprawdzone wyjście dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki właściwemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także stawki za reklamę w Google Ads mocno się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też dużo niższą konkurencję. Ważne jest także to, iż rośnie trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe Adidas Hard Court białe sklep online,
– golarka Eldom G50 5 czarna,
– smartfon LG Q60 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, Światowe Dni Młodzieży czy Tłusty Czwartek. Ten typ pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie powinno się rozpocząć je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony.

Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]