Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Jak zatrudnić firmę SEO? Czytaj więcej na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, co zrobić, aby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie profesjonalistów.

Google radzi, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Yahoo bądź Baidu, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, z reguły nie jest to osiągalne bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się dobra firma SEO?

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Pracownica Google wskazuje również, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, często dającą zauważalne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.