W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej
Akcje reklamowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie własnych działów ds. marketingu, jednak mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, z reguły poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami pomocnymi w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – ulotek, kalendarzy, billboardów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje także atrakcyjne, unikalne wpisy na stronę internetową zamawiającego, jak również opracuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu sympozjów, targów lub spotkań z klientami wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, te zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytego ze sobą i kompetentnego zespołu pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.
Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]