Centrale telefoniczne

Liderami rynku centrali telefonicznych są Slican, Panasonic i Platan, które mają duże doświadczenie w produkowaniu centrali telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagającego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centralka telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymieniania informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić czas osób dzwoniących, uprościć pracę firmy oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centrale telefoniczne umożliwiają przełączanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na zablokowania wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wewnętrznego numeru dozwolonego, który pozwala na wykonywanie połączeń zewnętrznych. Ma ona również taryfikację połączeń, które zostają zapisane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość sprawdzenia takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.